«Δες καμπάνια βγάλε συμπέρασμα»
Τώρα που έρχεται η ώρα των Δημοτικών και
Περιφερειακών Εκλογών, χρήσιμο είναι ως ψηφοφόροι να ξαναφέρουμε στο
μυαλό μας ή να ρίξουμε μια λίγο πιο προσεκτική ματιά στις καμπάνιες των
υποψηφίων.
Όχι μόνο για «ενημερωτικούς» λόγους, Αλλά
γιατί βλέποντας τις καμπάνιες, μπορούμε να βγάλουμε με έμμεσο τρόπο
πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για τους ίδιους τους υποψήφιους.
Και όμως, είναι πολύ απλό:
Αν η αισθητική της καμπάνιας ενός υποψηφίου δεν ταιριάζει με τη δική
σας αισθητική, το πιο πιθανό είναι να μην ταιριάζουν με την αισθητική
σας ούτε όσα σχεδιάζει να κάνει για την πόλη σας. Για παράδειγμα μια
κιτς καμπάνια, μάλλον προοιωνίζεται κιτς παρεμβάσεις στην πόλη.
Αν ένας υποψήφιος –ιδίως αν διαθέτει τους απαραίτητους πόρους- δεν
έχει καταφέρει να κάνει αρκετά αισθητή την παρουσία του τώρα που
κρίνεται η δική του τύχη, πόσο λογικό είναι να καταφέρει να κάνει
αισθητή την παρουσία του μετά την εκλογή, όταν θα κρίνεται «απλώς» η
δική σας καθημερινότητα;
Αν, πάλι, δεν σέβεται το δημόσιο χώρο ως υποψήφιος, πόσο πιθανό είναι να τον σεβαστεί ως τοπικός άρχοντας;
Αν κρίνετε ότι ο πολιτικός του λόγος είναι μπερδεμένος και ασαφής,
αυτό μάλλον σημαίνει ότι δεν έχει ούτε ο ίδιος ξεκαθαρίσει μέσα του τι
θέλει να κάνει στο Δήμο ή την Περιφέρεια όπου πολιτεύεται.
Αν δεν έχει καταφέρει, εφαρμόζοντας μια σωστή εκλογική στρατηγική,
να περάσει στους πολίτες τα βασικά του μηνύματα, μήπως αυτό σημαίνει
ότι γενικότερα δεν ξέρει να δουλεύει μεθοδικά;
Αν μιλάει βαρύγδουπα και ξύλινα, τότε απλούστατα φαίνεται πως δεν
μπορεί να μιλήσει σαν φυσιολογικός άνθρωπος, άρα δεν μπορεί ούτε και να
σκεφτεί σαν φυσιολογικός άνθρωπος.
Αν λέει γενικότητες και αποφεύγει να μιλήσει για τα συγκεκριμένα
τοπικά προβλήματα, τότε είτε δεν έχει να προσφέρει λύσεις είτε ούτε καν
τα γνωρίζει.
Και τέλος, αν κάποιοι τώρα που τα διαβάζετε αυτά σκέφτεστε ότι για
όλα αυτά τα δεινά δεν φταίει ο ίδιος ο Χ υποψήφιος αλλά… κάποιοι κακοί
άνθρωποι σαν εμάς που τα έχουν αναλάβει για λογαριασμό του, τότε ακόμα
και από αυτό μπορείτε να βγάλετε δύο πολύ χρήσιμα συμπεράσματα:
Πρώτον ότι δεν είναι ικανός στο να επιλέγει συνεργάτες. Και δεύτερον
ότι αν δεν ενδιαφέρεται για το μέλλον του και τη δική του προσωπική
εικόνα τόσο ώστε να έχει τον τελικό έλεγχο της δικής του καμπάνιας ο
ίδιος και όχι κάποιοι «συνεργάτες», σκεφτείτε πόσο θα ενδιαφερθεί αύριο
για το μέλλον και την εικόνα του Δήμου ή της Περιφέρειάς σας…
Ας τα συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και όλα αυτά, πριν πάρουμε τις αποφάσεις μας.
Καλή ψήφο!
Ελένη Δελεοπούλου
ΠΗΓΗ: ΡΟΥΜΛΟΥΚΙ ΟΝ LINE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου