ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΠΡΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ...ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ

«Δες καμπάνια βγάλε συμπέρασμα»

Τώρα που έρχεται η ώρα των Δημοτικών και Περιφερειακών Εκλογών, χρήσιμο είναι ως ψηφοφόροι να ξαναφέρουμε στο μυαλό μας ή να ρίξουμε μια λίγο πιο προσεκτική ματιά στις καμπάνιες των υποψηφίων. 
Όχι μόνο για «ενημερωτικούς» λόγους, Αλλά γιατί βλέποντας τις καμπάνιες, μπορούμε να βγάλουμε με έμμεσο τρόπο πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για τους ίδιους τους υποψήφιους.
Και όμως, είναι πολύ απλό:
Αν η αισθητική της καμπάνιας ενός υποψηφίου δεν ταιριάζει με τη δική σας αισθητική, το πιο πιθανό είναι να μην ταιριάζουν με την αισθητική σας ούτε όσα σχεδιάζει να κάνει για την πόλη σας. Για παράδειγμα μια κιτς καμπάνια, μάλλον προοιωνίζεται κιτς παρεμβάσεις στην πόλη.
Αν ένας υποψήφιος –ιδίως αν διαθέτει τους απαραίτητους πόρους- δεν έχει καταφέρει να κάνει αρκετά αισθητή την παρουσία του τώρα που κρίνεται η δική του τύχη, πόσο λογικό είναι να καταφέρει να κάνει αισθητή την παρουσία του μετά την εκλογή, όταν θα κρίνεται «απλώς» η δική σας καθημερινότητα;
Αν, πάλι, δεν σέβεται το δημόσιο χώρο ως υποψήφιος, πόσο πιθανό είναι να τον σεβαστεί ως τοπικός άρχοντας;
Αν κρίνετε ότι ο πολιτικός του λόγος είναι μπερδεμένος και ασαφής, αυτό μάλλον σημαίνει ότι δεν έχει ούτε ο ίδιος ξεκαθαρίσει μέσα του τι θέλει να κάνει στο Δήμο ή την Περιφέρεια όπου πολιτεύεται.
Αν δεν έχει καταφέρει, εφαρμόζοντας μια σωστή εκλογική στρατηγική, να περάσει στους πολίτες τα βασικά του μηνύματα, μήπως αυτό σημαίνει ότι γενικότερα δεν ξέρει να δουλεύει μεθοδικά;
Αν μιλάει βαρύγδουπα και ξύλινα, τότε απλούστατα φαίνεται πως δεν μπορεί να μιλήσει σαν φυσιολογικός άνθρωπος, άρα δεν μπορεί ούτε και να σκεφτεί σαν φυσιολογικός άνθρωπος.
Αν λέει γενικότητες και αποφεύγει να μιλήσει για τα συγκεκριμένα τοπικά προβλήματα, τότε είτε δεν έχει να προσφέρει λύσεις είτε ούτε καν τα γνωρίζει.
Και τέλος, αν κάποιοι τώρα που τα διαβάζετε αυτά σκέφτεστε ότι για όλα αυτά τα δεινά δεν φταίει ο ίδιος ο Χ υποψήφιος αλλά… κάποιοι κακοί άνθρωποι σαν εμάς που τα έχουν αναλάβει για λογαριασμό του, τότε ακόμα και από αυτό μπορείτε να βγάλετε δύο πολύ χρήσιμα συμπεράσματα:
Πρώτον ότι δεν είναι ικανός στο να επιλέγει συνεργάτες. Και δεύτερον ότι αν δεν ενδιαφέρεται για το μέλλον του και τη δική του προσωπική εικόνα τόσο ώστε να έχει τον τελικό έλεγχο της δικής του καμπάνιας ο ίδιος και όχι κάποιοι «συνεργάτες», σκεφτείτε πόσο θα ενδιαφερθεί αύριο για το μέλλον και την εικόνα του Δήμου ή της Περιφέρειάς σας…
Ας τα συνυπολογίσουμε, λοιπόν, και όλα αυτά, πριν πάρουμε τις αποφάσεις μας.
Καλή ψήφο!

Ελένη Δελεοπούλου
ΠΗΓΗ: ΡΟΥΜΛΟΥΚΙ ΟΝ LINE
 

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΟΥ ΤΖΗΝ

Από ένα παντελόνι τζην έκοψα τα δυο μπατζάκια και έφτιαξα δυο θήκες για να μπουν μικροπράγματα και να είναι τακτοποιημένα.




Γύρισα από την ανάποδη το ένα μπατζάκι και την μια κομμένη πλευρά...
...την έραψα και τις άκρες τις δίπλωσα σε τρίγωνο και τις έραψα για να στέκεται.

Την ανοικτή πλευρά τη γύρισα σε ρεβέρ. Το ίδιο κάνουμε και στο άλλο μπατζάκι.
Έφτιαξα μια καρδούλα με ύφασμα και τη γέμισα με βαμβάκι.
Την καρδούλα την έβαλα για διακόσμηση στη μια θήκη.
Έφτιαξα με τσόχα μια κουκουβάγια και διακόσμησα την άλλη θήκη.
Εγώ έβαλα μέσα τα κουβαράκια του πλεξίματος, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για άλλα μικοπράγματα.

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΑΦΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

 Ένα αμερικάνικο πλοίο το "Cape Ray" μεταφέρει τα χημικά όπλα της Συρίας για να καταστραφούν στη Μεσόγειο κοντά στη Κρήτη.

Υποστηρίζουν ότι δεν πρόκειται να έχει επιπτώσεις, γιατί θα κάνουν μόνο την υδρόλυση και τα τοξικά υπολείματα θα μεταφερθούν σε εργοστάσιο στην Αγγλία, όμως οι επιστήμονες λένε ότι αυτό καλύτερα να μην γίνει.
 Αντιδράστε, υπογράψτε, διαδώστε για να αποτρέψουμε αυτή την τοξική βόμβα που απειλεί τη δημόσια υγεία, το περιβάλλον, την οικονομία της χώρας μας αλλά και ολόκληρη την ανατολική Μεσόγειο.

Κοινοποιήστε και υπογράψτε στο http://bit.ly/1aeb1AE για να μαζευτούν υπογραφές για να σταλούν στον πρωθυπουργό.

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΕΡΑΛΟΙΦΗ

Επιστροφή στις συνταγές των γιαγιάδων μας από το φαρμακείο της φύσης.
Μια αλοιφή διαχρονική που φτιάχνεται ακόμη και σήμερα και όπως όλα τα χειροποίητα είναι ακριβή αν την αγοράσουμε.
Μπορούμε όμως να την παρασκευάσουμε.

Υλικά
30 γρ. μελισσοκέρι
60 ml ελαιόλαδο
4 κομματάκια μαστίχα Χίου

Ξύνουμε στον τρίφτη το κερί.
Σε μπαιν μαρί βάζουμε το κερί να λιώσει. Όταν αρχίσει να λιώνει και χωρίς να κάψει ρίχνουμε το ελαιόλαδο και το ανακατεύουμε να ομογενοποιηθεί.
Σε ένα γουδί θρυμματίζουμε τη μαστίχα και τη ρίχνουμε στο μίγμα.
Ανακατεύουμε και είναι έτοιμη η αλοιφή.
Μπορούμε αντί για μαστίχα να προσθέσουμε 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο χαμομηλιού αν πρόκειται για παιδιά.
Το βάζουμε σε βαζάκι και το κρατάμε για 3 μήνες στο ψυγείο.

Αυτή η αλοιφή είναι ιδανική για τα καψίματα και για τους ερεθισμούς των μωρών από την πάνα.
Είναι αποτελεσματική στα εγκαύματα γιατί επουλώνει και δεν αφήνει σημάδια. Με τα συστατικά που περιέχει έχει αντιοξειδωτικές ουσίες, αντιμικροβιακή και αντιφλεγμονώδη δράση και αναπλάθει την επιδερμίδα και επίσης έχει αντισηπτικές και επουλωτικές ιδιότητες.

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

AΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΔΒΜ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

ΛΑΓΟΥΔΑΚΙ ΑΠΟ ΛΑΜΠΕΣ

- Η ανακύκλωση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και πρέπει να δίνουμε σε όλα τα πράγματα μια δεύτερη ευκαιρία. Και όπως λέω πάντα "Δε θέλει κόπο θέλει τρόπο" και "Δεν πετάμε τίποτα".
Ας ξεκινήσουμε φτιάχνοντας την κατασκευή μας με καμμένες λάμπες.

Θα χρειαστούμε:
2 μακρόστενες λάμπες
1 στρογγυλή λάμπα
λίγο χαρτόνι
ακρυλικά χρώματα (άσπρο, πορτοκαλί, μαύρο)
λίγη τσόχα πράσινη, ροζ
1 καλαμάκι που πίνουμε καφέ
1 ψάθινο καλαθάκι από παιχνίδια (προαιρετικό)

Πήρα τρεις λάμπες καμμένες...
Έβαψα τις 2 λάμπες πορτοκαλί και την άλλη άσπρη.
 Πήρα τσόχα πράσινη και την έκοψα σε σχήμα φύλλων καρότου και μετά τα κόλλησα πάνω στις πορτοκαλί λάμπες για να μοιάζουν με καρότα.
Στην άσπρη ζωγράφισα μάτια και δόντια.
Το καλαμάκι το έκοψα σε λεπτές λωρίδες για να μοιάζουν με μουστάκια και το στερέωσα με τσόχα ροζ για να γίνει η μύτη του.
Με το χαρτόνι έφτιαξα τα αυτιά του και τα κόλλησα πάνω στη λάμπα.
Του φόρεσα ένα καπέλο που είχε μείνει από τα παιχνίδια των παιδιών...

Έτοιμο το λαγουδάκι.

Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΓΛΑΪΑΣ ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ VIDEO


ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΓΛΑΪΑΣ ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΟΥ

Με αφορμή την έκθεση ζωγραφικής της Αγλαΐας Χατζημάρκου βρεθήκαμε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Κορυδαλλού "Μελίνα Μερκούρη" να θαυμάσουμε τα έργα της και να έχουμε μια κουβέντα.

ΤΑΞΙΔΙ
Κυρία Χατζημάρκου, πείτε μας λίγα λόγια για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. Μέχρι τώρα σας ξέραμε από τη δουλειά σας στο χώρο της φωτογραφίας. Τώρα ανακαλύπτουμε άλλη μία καλλιτεχνική διέξοδο. Πείτε μας από πότε ασχολείστε με τη ζωγραφική?
Μυήθηκα στη ζωγραφική σε παιδική ηλικία στο εξωτερικό, από καταπληκτικούς δασκάλους που με έκαναν να δω την τέχνη ως τρόπο έκφρασης χωρίς όρια, με άπειρες δυνατότητες, όπου η φαντασία επιτρέπετε να ξεπερνά τη ρεαλιστική εικόνα. Θεωρώ ότι η τέχνη δεν έχει τέρμα, μπορείς πάντα να πας ακόμα πιο πέρα, να πειραματιστείς, να εξελιχθείς. Έτσι ασχολούμαι από παιδί με τη ζωγραφική. Βέβαια υπήρχαν κάποια κενά διαστήματα απραξίας. Αυτή τη φορά όμως η ανάγκη για έκφραση ήταν μεγαλύτερη και η ψυχική διάθεση δυνατότερη. Ο συνωστισμός συναισθημάτων, στην πάροδο του χρόνου, αποτέλεσε την κινητήριο δύναμη να μεταφέρω το υποσυνείδητο σε συνδυασμό με το συνειδητό πάνω στον καμβά.


ΑΚΡΟΝΕΙΡΟ
Θέλουμε να μας δώσετε λίγα στοιχεία για τους πίνακές σας. Από πού εμπνέεστε, για τη θεματολογία τους?  
Στους πίνακες κυριαρχεί το μεταφυσικό στοιχείο. Σε κάποιους από αυτούς απεικονίζεται το μέγεθος της ανθρώπινης υπόστασης σε  σύγκριση με το σύμπαν. Προσπάθησα να αποτυπώσω τις συνέπειες που έχει η αδικία, η προδοσία, η αλαζονεία και η χειραγώγηση στις ψυχές των ανθρώπων είτε ως θύμα, είτε ως θύτης αλλά και την γαλήνη μέσω της εξιλέωσις, της δικαιοσύνης και του σεβασμού.
 
9ος ΚΥΚΛΟΣ

Θα θέλατε να μας πείτε για τα υλικά και τις τεχνοτροπίες που χρησιμοποιείται?
Τα βασικά υλικά που χρησιμοποιώ είναι ακρυλικά και τέμπερες. Στη σειρά της Μυθολογίας πειραματίστηκα με ίνες, κόλλα και χρώμα, όπως και πάστα εμπορίου αλλά και χειροποίητη. Θεωρώ ότι είναι τα κατάλληλα υλικά για να "μιλήσουν". Δημιουργούν εντάσεις και σκιάσεις από μόνα τους προκαλώντας την φαντασία.


ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ
Στην πλειονότητα των έργων, όπου υπάρχει ορατό το ανθρώπινο στοιχείο, αντικρίζουμε το πίσω μέρος των σωμάτων. Υπάρχει λόγος που το απεικονίζετε έτσι?
Προσπάθησα να βγάλω την ένταση της ανθρώπινης ύπαρξης  χωρίς προκαταλήψεις ομορφιάς ή ασκήμιας ή ακόμα και την επιρροή των συναισθημάτων μέσω μιας έκφρασης προσώπου. Κατά αυτόν τον τρόπο αποτυπώνω, ότι δυνητικά ο άνθρωπος είναι ίσος αλλά και απεριόριστα εκτεθειμένος σε ιδιαιτερότητες της ανθρώπινης φύσης.

 

ΜΕΔΟΥΣΑ

Πόσο δύσκολο είναι να αποχωρίζεστε ένα έργο?
Νομίζω ότι κάθε έργο συνεχίζει να δίνει ενέργεια αλλά και δύναμη ανάλογη της απεικόνισης του θέματος όπου και να βρίσκεται, οπότε χαίρομαι να γνωρίζω ότι είναι κοντά σε ανθρώπους που κατανοούν και επιλέγουν το θέμα.


ΕΞΙΛΕΩΣΗ
Ξέροντας ότι είναι η πρώτη ατομική σας έκθεση πώς θα νιώσετε τελειώνοντας η έκθεση και γυρνώντας στο ατελιέ σας και πολλά από τα έργα σας δεν θα είναι μαζί σας?
Εάν ο αποχωρισμός των έργων, μου δίνει την δυνατότητα να νιώσω ότι συνέβαλα, έστω και ελάχιστα, στη διαμόρφωση μιας νέας σκέψης ή μιας καινούριας οπτικής πραγμάτων, τότε τα έργα μου βρίσκονται στα κατάλληλα χέρια.


ΣΤΗ ΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κριτικοί τέχνης σίγουρα δεν είμαστε αλλά πολλά αποκομίσαμε από αυτή μας την επαφή με τη ζωγράφο και τα έργα της. Διακρίναμε στους περισσότερους πίνακες μία ένταση με μικρά στοιχεία ηρεμίας που φτάνουν για να δώσουν την ισορροπία στο αποτέλεσμα. 

Δελεοπούλου Ελένη
Παναγιωτάκη Νίκη

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Καλλιτέχνες των Δρόμων

Περπατώντας μέσα στα στενά της πόλης μας, συναντάμε σε κάποιους τοίχους σπιτιών κάποια στιχάκια-κείμενα από άγνωστους σε εμάς δημιουργούς. Αφορμή για το συγκεκριμένο άρθρο στάθηκαν τα παρακάτω δύο, από έναν τοίχο σε κεντρικό σημείο της πόλης μου. Θα περιμένω τα σχόλιά σας και θα χαρώ να λάβω και δικές σας φωτογραφίες από αντίστοιχες δημιουργίες από τους ποιητές των δρόμων και στη δική σας γειτονιά.










Μάκης Μωραίτης
περισσότερα εδώ