ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Βιογραφικά συνεργατών

ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ
Με λένε Διονυσία Αγγελίδη ή αλλιώς Donia και η αλήθεια είναι ότι μου είναι πολύ δύσκολο να γράψω για εμένα...
Πάμε λοιπόν, γεννήθηκα στον Κορυδαλλό, γενικά είμαι ένας πολύ ήρεμος και ευαίσθητος άνθρωπος, παντρεμένη με δυο παιδιά, Λογίστρια στο επάγγελμα, τα δυο παραπάνω είναι και οι δυο μεγάλες αγάπες της ζωής μου, οι κόρες μου και η δουλειά μου.
Πάντα ήθελα να γίνω μητέρα και μαζί με τον σύζυγο μου, προσπαθούμε να γευτούμε αυτό το σπουδαίο ταξίδι που λέγεται οικογένεια.


ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
Είμαι ο Σπύρος Ανδρεόπουλος, έγγαμος με 2 παιδιά, συνταξιούχος εμπορικού ναυτικού.
Γεννημένος στον Κορυδαλλό, από μικρός ασχολούμενος με τον αθλητισμό με έμφαση στο μπάσκετ και την κολύμβηση. Απόφοιτος λογιστικής και σχολής προγραμματισμού και ανάλυσης Η/Υ, επί σειρά ετών ασχολήθηκα με τις εισαγωγές σε μεγάλο όμιλο εταιρειών στον τομέα αυτοκινήτων. Τα τελευταία δύο χρόνια σύμβουλος διατροφής, συνεργάτης πολυεθνικής εταιρείας στον τομέα της διατροφής. Με ενδιαφέροντα τη μουσική , τον αθλητισμό , τη νέα τεχνολογία.


ΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ονομάζομαι Μαρία Ανδρέου. Γεννήθηκα στον Πειραιά και μένω στον Κορυδαλλό. Εργαζόμουν για πάνω από μια δεκαετία ως βοηθός λογιστή σε μηχανογραφημένο λογιστήριο εταιρείας. Στο παρελθόν ήμουν αθλήτρια κολύμβησης και μέχρι τώρα ασχολούμαι με την κολύμβηση και τον αθλητισμό γενικότερα.
Περνάω αρκετές ώρες με τον Η/Υ και κατέχω το ECDL και το IT-SKILL.
Το διάβασμα, το πλέξιμο και το σινεμά είναι μερικά από τα πράγματα που μου αρέσει να περνάω την ώρα μου.


ΔΕΛΕΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
Με λένε Δελεοπούλου Ελένη, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας.
Μαθήτευσα στο Τεχνικό Λύκειο Βόρειας στο Τμήμα Δομικών. Σπούδασα Γραφιστική στα Τ.Ε.Ι. Αθήνας
Είμαι παντρεμένη με τον Βασίλη Κιουράνη και έχουμε 2 παιδιά, τον Νικόλα 16 ετών και τον Δημήτρη 14 ετών. Μου αρέσει να μαθαίνω πράγματα και ασχολούμαι με διάφορα. Η αγάπη για τον συνάνθρωπο και για τα παιδιά με έκανε να ασχοληθώ με το σύλλογο Γονέων, και την Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων (Ε.Δ.Ο.Κ.) Η αγάπη για τη φύση και για την προστασία της με έκανε να ασχοληθώ με την ορειβασία και λίγο με την αναρρίχηση και τα εναλλακτικά ταξίδια. Και επειδή πιάνουν τα χέρια μου, όπως λένε και στο χωριό μου, κατασκευάζω διάφορα και συνήθως από αντικείμενα που είναι για πέταμα. Από κοσμήματα φτιαγμένα από κρίκους αναψυκτικών έως ανθοστήλες από παλέτες. Έτσι τα παιδιά μου με φωνάζουν ...."ΜΑΝΑ ΑΝΤΡΙΛΑ". Αγαπημένη ασχολία...τούρτες, αυτές που ακολουθούν είναι οι πιο πρόσφατες για τον άντρα μου, και το γιο μας.


ΔΟΥΒΑΛΕΤΕΛΛΗ ΕΙΡΗΝΗ
Είναι 30 χρονών και είναι κάτοικος του Δήμου Κορυδαλλού. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στη σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Αθήνας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και ημερίδες κατά την διάρκεια και μετά το τέλος των σπουδών της που αφορούν την εκπαίδευση και την τεχνολογία, επιχειρησιακά και κοινωνικά θέματα. Γνωρίζει Αγγλικά και Ισπανικά και έχει γνώσεις πληροφορικής και υπολογιστών.
Εργάστηκε σε μεγάλες εταιρείες και έχει εμπειρία 10 ετών στο χώρο των πωλήσεων σε καταναλωτικά αγαθά. Συγκεκριμένα, έχει εργαστεί σε όμιλο καλλυντικών, σε εταιρεία προϊόντων στοματικής υγιεινής, πολυκαταστήματα και διαφημιστικές εταιρείες, σε αντιπροσωπεία κινητών τηλεφώνων και σε εταιρεία εμπορίας ηλεκτρονικών υπολογιστών-ειδών γραφείου.


ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΑ
Ονομάζομαι Κουφογιάννη Ιωάννα και κατοικώ στον Κορυδαλλό. Έχω τελειώσει γενικό λύκειο, σπούδασα στις σχολές Ακμή στο τμήμα νοσηλευτικής. Γνωρίζω αγγλικά και έχω φοιτήσει σε δημόσιο ΙΕΚ στο τμήμα ιατρικής πληροφορικής. Από το 1990 εργάστηκα ως νοσηλεύτρια στον ιδιωτικό τομέα.


ΛΑΖΑΡΙΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Λέγομαι Αναστασία Λαζαρίμου, γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Νίκαια του Πειραιά με καταγωγή από Καστέλια Παρνασσού και Μικρασία. Έχω τελειώσει σχολή Η/Υ, τμήμα Μηχανογραφημένης Λογιστικής και γνωρίζω αγγλικά επίπεδο Lower.
Εργάστηκα 20 χρόνια σε διάφορες επιχειρήσεις ως Βοηθός Λογιστηρίου, στην έκδοση τιμολογίων αλλά και ως γραμματειακή υποστήριξη. Τα τελευταία 2 χρόνια είμαι άνεργη.
Μεγάλη μου αγάπη είναι το τένις με το οποίο έχω ασχοληθεί 8 χρόνια.
Μ΄αρέσει πολύ η φωτογραφία και ασχολούμαι ερασιτεχνικά κυρίως με τοπία
καθώς και τα ταξίδια που με έχουν βοηθήσει να γνωρίσω ένα αρκετά
μεγάλο μέρος της Ελλάδας.
Στον ελεύθερο χρόνο μου βλέπω κινηματογράφο, ακούω μουσική, διαβάζω και ασχολούμαι με το ίντερνετ.


ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ ΑΛΙΚΗ
Με λένε Αλίκη Μαντουβάλου. Γεννήθηκα Νίκαια και ζω Κορυδαλλό. Τελειόφοιτος Λυκείου και εκπαιδευμένη
στον "ΔΟΛ" (Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη) ως φωτοσυνθέτρια, εντάχθηκα στον Κλάδο Τύπου όπου
ακολουθούν χρόνια εργασίας σε atelie διάφορων εφημερίδων. Τα τελευταία πέντε (5) χρόνια το αντικείμενο της επαγγελματικής μου δραστηριότητας είναι γραμματειακή υποστήριξη στην ΕΤΗΠΤΑ.
Η ΕΤΗΠΤΑ (Ένωση Τεχνικών Ημερησίου & Περιοδικού Τύπου Αθηνών) είναι σωματείο που χρονολογείται από το 1935.
Στην μέχρι εδώ επαγγελματική μου πορεία έχω κάνει διάφορες δουλειές με κύριο άξονα την ειδικότητά μου, αλλά για κάποια χρόνια και τον τομέα της Διαφήμισης και των Πωλήσεων Κατά καιρούς έχω παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια (φωτογραφία, managenent, φλάουτο, κινηματογράφο). Ζω με την οικογένειά μου στον Κορυδαλλό, εάν και θα ήθελα να ζω κοντά σε θάλασσα, ζωγραφίζω, διαμορφώνω το χώρο μου με χρώματα (δίνω μεγάλη σημασία στη διακόσμηση και στην ισορροπία ενός χώρου). Η κηπουρική είναι μία άλλη ασχολία μου, ενώ κατά διαστήματα παρακολουθώ μαθήματα γιόγκα.
Μουσική, χρώματα και θάλασσα είναι το αναπόσπαστο τρίπτυχο της ψυχοσύνθεσης μου.


ΜΑΡΓΑΡΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
Ενδιαφέρουσα, γνώστης της μόδας, της διακόσμησης και γενικά της καλλιτεχνίας.
Ζωγραφίζει, κατασκευάζει κεριά και σαπούνια συνήθως εθελοντικά.
Καλός γνώστης των προβλημάτων των Ατόμων με Αναπηρία. Λατρεύει τα ζώα.
Παντρεμένη με δύο παιδιά τον Νικόλα 34 απόφοιτο πολυτεχνείου μηχανικού Η/Υ και πληροφορικής και την Αναστασία 31 ετών παιδί με ειδικές ανάγκες (αυτισμό).
Απόφοιτη λυκείου και σχολής λογιστών-γραμματέων( ΙΕΚ)
Εργάσθηκε σαν γραμματέας του Νομικού Συμβούλου της Ναυτιλιακής εταιρείας ΠΟΛΕΜΗΣ για 3 χρόνια. Δίδασκε ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών για δέκα χρόνια και κατόπιν για δώδεκα χρόνια λογίστρια και υπεύθυνη πελατών-προμηθευτών σε εταιρεία κατασκευής λεβήτων.
Σήμερα συνταξιούχος και πρόεδρος ΔΣ του ΠΕΚ Αμεα (θέση διευθύνουσας σε κέντρο διημέρευσης για άτομα με αναπηρία)
Έχει παρακολουθήσει ημερίδες για αυτόνομη διαβίωση, για τον αυτισμό, σεμινάρια για παρασκευή κεριού- σαπουνιού και ντεκουπάζ. Μαθήματα ζωγραφικής 2 μήνες. Πολύ καλά Αγγλικά, βασικές γνώσεις γαλλικών. Κάτοχος πιστοποιητικού γνώσης χειρισμού Η/Υ.


ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΜΑΚΗΣ
Γεννημένος στον Κορυδαλλό, από μικρός ασχολούμενος με τον αθλητισμό με έμφαση στο μπάσκετ και την κολύμβηση. Απόφοιτος λογιστικής και σχολής προγραμματισμού και ανάλυσης Η/Υ, επί σειρά ετών ασχολήθηκα με τις εισαγωγές σε μεγάλο όμιλο εταιρειών στον τομέα αυτοκινήτων. Τα τελευταία δύο χρόνια σύμβουλος διατροφής, συνεργάτης πολυεθνικής εταιρείας στον τομέα της διατροφής. Με ενδιαφέροντα την μουσική, τον αθλητισμό, τη νέα τεχνολογία.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΝΙΚΗ
Το εβδομήντα είδα φως και με ονόμασαν Νίκη Παναγιωτάκη
Τέλος ογδόντα σπούδασα πληροφορική (προγραμματισμό /ανάλυση) και λογιστικά.
Το ενενήντα στις αρχές  άρχισα να δουλεύω σε μεγάλες εταιρείες.  
Last year λόγω της κρίσης έμεινα άνεργη και έτσι ασχολούμαι πιο πολύ με τα δύο μου «λουλουδάκια» 16 και 10 χρονών.
Ταιριάζω πάντα και παντού. Είμαι μέλος του συλλόγου γονέων του 6ου δημοτικού σχολείου Κορυδαλλού από το 2006 και επειδή όπου γάμος και χαρά … είμαι επίσης μέλος στην χορευτική ομάδα παραδοσιακών χορών «Πανκορασίδες» .
Μεταμορφώνομαι αργά και μεταμορφώνω  με την ζαχαροπλαστική και τις κατασκευές με διάφορα υλικά όλα αυτά πάντα ακούγοντας πολύ-πολύ μουσική.
Χάνομαι ρεμβάζοντας στ' όνειρο μου με τον κινηματογράφο, το διάβασμα, και την φωτογραφία όπου πειραματίζομαι και φτιάχνω δικά μου βιντεάκια. 
ΜΟΤΟ μου «MEΡΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΜΕΡΑ».


ΣΑΜΨΩΝ ΕΥΤΥΧΙΑ

Ονομάζομαι Σαμψών Ευτυχία.
Γεννήθηκα 22/1/1962 και μεγάλωσα σε μια πανέμορφη κωμόπολη της Μυτιλήνης την «Αγιάσο». Έχω μια κόρη 25 ετών. Τελείωσα στην Αθήνα τη σχολή Βρεφονηπιοκόμων. Δουλεύοντας 10 χρόνια σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς αγάπησα πολύ τα παιδιά.
Μου αρέσει να εκφράζομαι μέσα από το χορό, γι’ αυτό εδώ και 12 χρόνια χορεύω παραδοσιακούς χορούς.
Η γυμναστική για μένα είναι ανάσα ζωής.
Λατρεύω τα ταξίδια. Είμαι τυχερή, γιατί ο σύζυγός μου είναι μηχανικός του εμπορικού ναυτικού και μαζί του έχω ταξιδέψει σε πολλά μέρη του κόσμου.


ΣΥΚΑΛΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Είμαι γραφίστρια-σελιδοποιός. Έχω πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στις εκδόσεις με κορυφαίες στιγμές την επιμέλεια της Ετήσιας Πολιτιστικής Έκδοσης «Επίλογος» των εκδόσεων ΓΑΛΑΙΟΣ (από το 1997 έως και το 2002) και το λεύκωμα του Υπουργείου Πολιτισμού «20 Χρόνια Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα» από την ARTIS Εκδόσεις
(συνέχεια των εκδόσεων ΓΑΛΑΙΟΣ).
Έχω εργαστεί μέσω ΕΣΠΑ στο 5μηνο πρόγραμμα του ΙΝΕ της ΓΣΕΕ σχετικά με την έρευνα και την ενημέρωση για την Ανακύκλωση και την Κομποστοποίηση.
Αυτή την εποχή εργάζομαι στο Δήμο Κορυδαλλού (πάλι μέσω ΕΣΠΑ για το άπειρο διάστημα των 5 μηνών), με το 4ο κοινωφελές πρόγραμμα του ΟΑΕΔ.
Αγαπημένες μου ασχολίες: διάβασμα, σερφάρισμα στο internet, δημιουργίες decoupage (η τέχνη της χαρτοπετσέτας). Έχω ασχοληθεί λίγο και με την κατασκευή σαπουνιών και φυσικών απορρυπαντικών.


ΤΣΙΡΑΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Η Ειρήνη Τσιρακιδου γεννήθηκε και ζει στον Κορυδαλλό.
Από τα σχολικά της χρόνια άρχισε να αγαπά και να ασχολείται με την φωτογραφία, σπουδάζοντας σε ιδιωτική σχολή.
Η φωτογραφία έγινε η αφορμή για την ενασχόληση της με την γραφιστική, που τελικά την κέρδισε περισσότερο.
Έκανε σπουδές σε δημόσιο ΙΕΚ και ασχολήθηκε με το σχεδιασμό για παράγωγη έντυπων (περιοδικά, αφίσες, κάρτες, flyers, folders, διαφημιστικά έντυπα) και το σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Στον ελεύθερο χρόνο της κατασκευάζει χειροποίητα κοσμήματα και τσάντες από διάφορα παλιά και ανακυκλώσιμα υλικά.
Αγάπα τα ταξίδια, τη μουσική και τον κινηματογράφο.

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΙΟΥ
Γεννήθηκα και ζω στον Κορυδαλλό. Είμαι απόφοιτη του Γενικού Λυκείου Νίκαιας και μητέρα τριών παιδιών.
Αγαπώ τις ξένες γλώσσες κι έχω ασχοληθεί με αυτές: Αγγλικά, Ιταλικά, Ισπανικά και Γαλλικά.
Έχω εργαστεί σαν δασκάλα Αγγλικών και γραμματέας. Αυτή την περίοδο είμαι άνεργη. Μου αρέσει το θέατρο, ο χορός, η μουσική και οι εκδρομές. Είμαι μέλος της θεατρική ομάδας του δήμου Αγίας Βαρβάρας.

ΣΤΕΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΜΟΓΛΟΥ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Νίκαια του Πειραιά με καταγωγή από την Μικρά Ασία. Είμαι απόφοιτος Λυκείου και Σχολής Λογιστών (ΙΕΚ). Εργάστηκα 20 χρόνια σαν φωτοσυνθέτρια σε περιοδικό (ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΛΟΓΗ). Γνωρίζω αγγλικά. Αυτή τη στιγμή είμαι άνεργη.
Έχω δυο γιους τον Αλέξανδρο 19 ετών και τον Αλκίνοο 14 ετών. Από μικρή ασχολούμαι με τις χειροτεχνίες και ειδικά με την ανακύκλωση. Γι΄ αυτό οι δυο αγαπημένες μου φράσεις είναι: "Δεν πετάμε τίποτα", "Δεν θέλει κόπο. θέλει τρόπο". Μου αρέσει πολύ το διάβασμα, η ζωγραφική, η μαγειρική καθώς και η ζαχαροπλαστική. Επίσης ό,τι έχει σχέση με χειροποίητες κατασκευές, κεριά, σαπούνια, faux bijoux και έχω παρακολουθήσει μαθήματα ψηφιδωτού στο Δήμο Κορυδαλλού. Αυτή τη στιγμή παρακολουθώ μαθήματα κοσμήματος βιτρώ.


Ρίγγας Αναστάσης (Coach)
Ο Ρίγγας Αναστάσης γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Είναι κάτοχος Διδακτορικού, Επαγγελματικού Μεταπτυχιακού Τίτλου και Πτυχίο στην Πληροφορική από το Πανεπίστημιο Πειραιά. Τα τελευταία 14 χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ19 στην Α/βαθμια και Β/βαθμια Εκπαίδευση. Ασχολείται με τον αθλητισμό, την  μουσική και τους στιχους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου